wyświetlenia

wtorek, 6 grudnia 2011

Śnieg

 Tak, wczoraj moje oczy ujrzały pierwszy śnieg w tym roku. Mogło by się jednak obyć i bez tego. Ja chcę lato, wakacje. Tego mi trzeba, tak mi się wydaje.
Mikołajki - bardzo przyjemny dzień jeśli chodzi o szkołę <3 Klasowe mikołajki zmienione na klasową wigilię - nie narzekam, więcej czasu na kupno prezentu. A trochę tego jest ;x Najgorsze jest to, że aktualnie nie mam na ani jedne pomysłu. Ratunku.
  Wczoraj znalazłam korek 'Dare 2 dare'. Nie macie nawet pojęcia, jak bardzo oddawał charakter tamtego dnia ;) Jednak, był to kolejny dzień do kolekcji - tych najlepszych.
 Chciałbym mieć ten kapsel w swojej kolekcji. A i całusem bym nie pogardziła ;)

  Jutro próbne egzaminy, stres spał do 0. Ale kciuki trzymać możecie. Wam również życzę powodzenia jeśli piszecie te egzaminy ^^


A Wam, jak minęły mikołajki? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ♥