wyświetlenia

niedziela, 4 grudnia 2011

Aminokwasy

 Witam po raz kolejny ;)
 
  Przed snem muszę powtórzyć jeszcze biologię. DNA nie jest moim ulubionym działem, oj nie. W pierwszej klasie gimnazjum - to była miła i przyjemnie prosta biologia. Już mi się mylą wszystkie kodony, nukleotydy, mejozy, mitozy... Ratunku.
 Strach przed próbnymi lekko zelżał. Chyba w końcu zaczynam wierzyć tym, którzy mi powtarzają, że dam sobie radę. Wiem, że ta iluzja pryśnie gdy dostanę arkusz, ale co tam. Niż demograficzny jest, do jakiejś szkoły mnie przyjmą.
  Uh uh :D To będą trudne chwile.

 Teraz moją ambicją jest dostanie w swoje łapki aparatu. Mam zamiar co nieco poodkładać by spełnić tą zachciankę. Trzymajcie kciuki. ; )


Miłej nocy życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ♥