wyświetlenia

niedziela, 22 kwietnia 2012

Finde me.

Mru :3
Dawno nie zaglądałam. Nie miałam ochoty a i trochę więcej czasu spędzałam przy książkach. W sumie cieszy mnie to, w końcu jednak widzę, że zależy mi na tym liceum do którego chcę się dostać.

Powodem do uśmiechu sa naprawione słuchawki. Dobrze mieć zdolnych kumpli w klasie. Wyglądają trochę inaczej niż to było na początku, ale nie przeszkadza mi to, można powiedzieć, że mają nowy 'dizajn'. ;)

Za parę dni egzaminy. Nie mogę się doczekać. Wolę już mieć to za sobą noo i nie mogę doczekać się by zobaczyć listy przyjętych.

Pogoda ma straszne wahania, w jednym dniu ostatnio mieszczą się cztery pory roku. Trochę irytujące jeśli ma się kiepski nastrój lub cały dzień zajęty wypadami, na szczęście w moich planach to nie miesza, i tak siedzę w domu. Obiecałam sobie, że najpierw trzeba ogarnąć swoje sprawy, a potem korzystać z już prawie początku wakacji.
Ach, coś czuję, ze tegoroczne wakacje będą wyyyyjątkowe. Yay, pierwszy raz w takim fajnym składzie <3 Nie dość, że moiii z którymi spędzałam już poprzednie lata, to teraz mnóstwo osób, które poznałam stosunkowo niedawno, ale i tak są już to osoby dla mnie bardzo ważne.

 Stand up for what you believe in, even if it means standing alone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ♥