wyświetlenia

środa, 4 stycznia 2012

'Kurszę'

Pierwszy post w nowym roku ^.^
Sylwester wyszedł bardzo dobrze, narzekać nie ma na co, no może z wyjątkiem lekkiego niespania :3 No i szkoda, że nie było wszystkich którzy mieli być. Ale za rok już nie ma wyjścia, Trójka musi być razem ^.^

Pierwszy dzień w szkole wyszedł idealnie wręcz. Oby cała taka reszta <3
Haha, uwielbiam przerwy, to jest cały sens tej szkoły. I Ci ge-nial-ni ludzie. :3

A teraz znów zaczął się okres pt " Prze pani, a mogę jeszcze to jutro poprawić?" A i owszem, biorę w tym udział. Chemia aż błaga o ratunek.

7:07; 8:08; 9:09...Można oszaleć, prawda?

Jestem zakochana w moich słuchawkach. Wiem, że nie są najlepsze i wgl, ale mi jak na razie wystarczają, ważne, że bass odpowiednio czuć. No i są zielone ^.^

Okej, jak na razie, smutny powrót do książek. Miłego wieczoru. ;)

3 komentarze:

  1. o nie tylko nie chemia -.-

    jakie masz słuchawki ?

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają genialnie ! ile za nie dałaś ?



    Zapraszam do mojej zabawy candy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź, ja się dzisiaj obudziłam o 1.11. Najpierw taki zonk, patrzę na godzinę i od razu pomyślałam życzenie, po czym zasnęłam, haha XD rano tego nie pamiętałam, dopiero sobie teraz przypomniałam, jak przeczytałam '7:07; 8:08; 9:09...Można oszaleć, prawda?' : D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ♥