wyświetlenia

sobota, 14 stycznia 2012

All about us

Witajcie ;)
Dość długa przerwa od ostatniej notki, fakt. Zupełnie nie miałam głowy do tego. Znów wszystko się skomplikowało. A było już tak idealnie.
Ale i tak jakoś się ułoży. Musi. Jaka ja jestem wdzięczna za moich przyjaciół <3 Szkoda, że ja bywam dla niech taka okropna. Trzeba się ogarnąć, ot co.


Śnieg za oknem. Bleh. A już było tak miło, sucho i nawet ciepło. Aleeee nie. Musiało nasypać. -.-

Ostatnio przyjaciółka podsunęła mi piosenkę :


Zakochałam się w niej. Słucham i słucham i jeszcze się nie znudziła. *.*

A słucham na zmianę z :



Kolejna piosenka polecona przez przyjaciółkę, mrah :3

Tekst, tekst jeszcze raz tekst.


Wolne dni, wolnymi dniami, ale jednak warto chwycić się za książki. Obiecałam paru osobom, no i sobie, lepsze oceny na koniec roku, trzeba słowa dotrzymać ;) Oceny na półrocze już są, więc i można odrobinkę zluzować. Ale tylko odrobinkę. Żeby znów nie było wpadki za parę miesięcy ^.^

O zgrozo, słuchawki się psują :O Trzeba delikatniej traktować kabelek ;3

Takie coś mogłoby być dobrym rozwiązaniem ;)

1 komentarz:

  1. hah dobry pomysl by byl z tymi sluchawkami ;p
    zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ♥