wyświetlenia

sobota, 8 września 2012

HAKUNA MATATA

Na odświeżenie, trochę wakacyjnego nastroju  <3 



Czas szkolny ruszył, pierwsze dni w liceum za mną - jakoś przeżyłam ;)

Mimo, że to dopiero pierwszy tydzień mam już trochę lektur, co nieco do przypomnienia iii dużo notatek do zrobienia. Ach, tęsknię już za wakacjami.

Jejku, wszystko jest zawsze na odwrót niż to sobie wyobrażę. Chociaż, szczerze powiedziawszy w pewnych sprawach mi to nie przeszkadza, ostatnio zostałam bardzo miło zaskoczona. Praktycznie codziennie widzę się z moimi przyjaciółmi - myślałam, że kontakt bardzo ucierpi przez szkołę. Drugą niespodzianką są pewne słowa, które tak miło czasem usłyszeć tym bardziej jeśli nawet się ich nie spodziewałam.

Wracając do liceum - nie spodziewałam się, że to miejsce będzie aż tak barwne. Tyle różnych osobowości iii sposobów bycia. To takie ciekawe ;3 Zwłaszcza jeśli poświęci się parę chwil na obserwację.

Zmykam, trzeba już wracać do książek!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ♥